mandag den 20. oktober 2014

Gave regn

Som i kunne læse i mit andet indlæg, så havde jeg fødselsdag i søndags (12.10)  og holdte også fødselsdag både fredag for vennerne og søndag for familien, og derfor får i nu et lille indlæg med mine gaver :)




Billederamme: Fra Jaspis med billeder af ham, (Kobber rammen er fra Tiger) // Den lille lyserøde Kähler til 150 kroner, kan købes i alle isenkræmmer // Royal Copenhagen oven fad købt på Facebook gruppen Royal Copenhagen Inspiration, fadet er købt for de penge jeg fik af min far (Og er desværre udgået hos RC) // Også har jeg fået et gavekort til en romantisk middag for 2.

Jeg fik et gavekor til Bahne, og det blev selvfølgelig brugt på Royal, så jeg købte mig mega mussel krus til 499.95 kroner. // Så fik jeg Hvidriflet krus af nogle skønne venner //  Også havde jeg for købt denne smukke "musselmalet" skjorte fra mine bedsteforældre, så jeg kunne have den på, på dage, skjorten er af mærket Copenhagen Luxe, og koster 499.95 kroner, dog var jeg heldig at finde den til 250 kroner på nettet.

Fra mig selv købte jeg de fine Royal the dåser, som jeg har puttet min egen te og kaffe i // Fra min dejlige nabo fik jeg et billede af os og de små hundebasser // Og sidst men ikke mindst har jeg fået en masse skønne kort, som jeg allerede har læst 8 gange hver!

Det var nogle af de gavner jeg fik, jeg fik faktisk flere, så som vinduespudser sæt, en the kop, en disco pære, nat shorts, en skjorte mere, et par sutsko, de fineste Rosti retro skåle!
Jeg håber jeg kunne give lidt inspiration enten til fødselsdag eller julegave!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...